praca administrator Chodzież, praca obsługa klienta Chodzież, praca biurowa Chodzież
wprowadzanie danych z faktur do systemu;
weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem formalno-rachunkowym;
ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów;
przygotowywanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania
dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
umiejętność analitycznego myślenia;
samodyscyplina, podejmowanie decyzji i planowanie oraz organizacja pracy własnej;
umiejętność skutecznej komunikacji;
dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu energetyki.
Oferujemy
zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
możliwość rozwoju;
atrakcyjne warunki zatrudnienia.
#overlay {
position: fixed; /* Sit on top of the page content */
width: 100%; /* Full width (cover the whole page) */
height: 100%; /* Full height (cover the whole page) */
top: 0;
left: 0;
right: 0;
bottom: 0;
background-color: rgba(0,0,0,0.75); /* Black background with opacity */
z-index: 20; /* Specify a stack order in case you're using a different order for other elements */
cursor: pointer; /* Add a pointer on hover */
}